Care este diferența dintre o anvelopă radială și una diagonală

Anvelope radiale
Anvelopele radiale au fost dezvoltate în 1946. Lumea anvelopelor avea nevoie de o anvelopă mai flexibilă care să poată absorbi mai multe șocuri de pe suprafața drumului. Această anvelopă este, de asemenea, mai puternică, permițând utilizarea unei cantități mai mari din puterea mașinii.
Anvelopele radiale au straturi de straturi de oțel perpendiculare pe talonul anvelopei și o centură pe carcasă. Deoarece straturile de cord sunt perpendiculare între ele, pereții laterali ai anvelopelor radiale sunt foarte flexibili.
Avantajele anvelopelor radiale
- Comportament bun al direcției și contact mai bun cu șoseaua
- Confort sporit la condus datorită flexibilității peretelui lateral
- Acumularea redusă de căldură în anvelopă la viteze mari
- Rezistență mai mare la deteriorarea benzii de rulare
- Consum redus de combustibil
Dezavantaje ale anvelopelor radiale
- Mai puțină stabilitate a peretelui lateral pentru sarcini grele
- Mai sensibile la pătrunderea în peretele lateral
> Vedeți gama noastră de anvelope radiale

Benzi diagonale
Din 1898, anvelopele diagonale au fost utilizate în locul anvelopelor cu cauciuc integral. Acesta a fost standardul în industria auto, înainte de introducerea anvelopelor radiale. În cazul anvelopelor diagonale, straturile carcasei sunt formate din corzi de nailon. Acestea sunt plasate în banda de rulare și în peretele lateral transversal, una peste alta, la un unghi de 55 de grade. Anvelopele diagonale sunt utilizate în principal pentru operațiunile portuare, mai ales în cazul stivuitoarelor.
Avantajele anvelopelor diagonale
- Stabilitate ridicată a vehiculului
- Rezistență mai mare la deteriorarea pereților laterali

Dezavantajele anvelopelor diagonale
- Rezistență mare la rulare, ceea ce face ca anvelopa să se încălzească rapid
- Mai puțin confortabil datorită rigidității anvelopei
- Crește consumul de combustibil
> Vizualizați gama noastră de anvelope cu straturi diagonale